Ford Maverick Forum banner

Ford Maverick 2.0L EcoBoost - Zużycie paliwa w rzeczywistych warunkach

1 reading
27K views 48 replies 26 participants last post by  Bigsarge  
#1 ·
Jakie wyniki dotyczące oszczędności paliwa uzyskują ludzie w EcoBoost Mavericks? Czy jest to więcej/mniej/to samo, co dane EPA? (22 mpg w mieście/29 mpg w trasie/25 mpg łącznie)
 
#8 ·
Pierwszy bak w moim 2.0 XLT EcoBoost = 31,4 mpg.
XLT AWD. 91 Oktan, średnio prawie 32MPG na 100-milowej podróży, która w 70/30 przebiegała na autostradzie/w mieście. Było to z ustawieniem ECO i naprawdę starając się utrzymać niskie obroty. Prawie przy całkowitym przebiegu 1000 i wydaje się, że MPG poprawia się w miarę docierania pojazdu w czasie.
To niesamowite, że macie wyniki powyżej liczb EPA!

@brian6u czy wasze wyniki również uwzględniają tryb eco?
 
#5 ·
Jechałem z salonu (zachodnie wybrzeże Florydy) do domu (wschodnie wybrzeże Florydy) i uzyskałem około 21 mpg. Jechałem 80 mil na godzinę przez całą drogę, może dlatego. Ale spodziewałem się znacznie lepszego wyniku. Jestem prawie pewien, że dealer również wlewa zwykłą benzynę, nie jestem pewien, czy to robi jakąkolwiek różnicę.
 
#7 ·
Jechałem z salonu (zachodnie wybrzeże Fl) do mojego domu (wschodnie wybrzeże Fl) i uzyskałem około 21 mpg. Jechałem 80 mil na godzinę przez całą drogę, może dlatego. Ale spodziewałem się znacznie lepszego wyniku. Jestem prawie pewien, że dealer również wlewa zwykłą benzynę, nie jestem pewien, czy to robi jakąkolwiek różnicę.
Czy zauważyłeś, czy twoje mpg wzrosło od czasu tej jazdy z salonu? Wydaje się, że tak jest, gdy docierasz do swojego Mavericka.
 
#10 ·
Jakie wyniki dotyczące oszczędności paliwa uzyskują ludzie w EcoBoost Mavericks? Czy jest to więcej/mniej/to samo, co liczby EPA? (22 mpg w mieście/29 mpg w trasie/25 mpg w połączeniu)
XL AWD z pakietem holowniczym. Do tej pory średnio około 32 w połączeniu z około 4000 milami. Jestem bardzo konserwatywnym kierowcą. Jak dotąd bardzo zadowolony z Mavericka.
 
#15 ·
Jakie wyniki dotyczące oszczędności paliwa uzyskują ludzie w EcoBoost Mavericks? Czy jest to więcej/mniej/to samo, co liczby EPA? (22 mpg w mieście/29 mpg w trasie/25 mpg w połączeniu)
Zabrałem mojego dwutygodniowego ecoboost lariat z pakietami terenowymi i holowniczymi w miniony weekend na przejażdżkę poza miasto, aby przetestować go na autostradzie z odrobiną jazdy po mieście, ale głównie z prędkościami autostradowymi na przeważnie płaskim lub pofałdowanym terenie. To na razie mała próba, ale byłem zadowolony ze średniej 31,1 mpg i maksymalnie 32 podczas podróży.
 
#18 ·
Masz rację, ale
Spowoduje to spadek mpg
To jest turbosprężarka, która jest zaprojektowana do paliwa o wysokiej liczbie oktanowej. Paliwo o wysokiej liczbie oktanowej spala się wolniej. Otrzymasz zmniejszoną wydajność i zmniejszoną moc.

Jeśli jechałeś tylko na 87, brak zauważalnej zmiany mpg. Może 0,5 mpg... i stukanie z przedwczesnego zapłonu niszczącego silnik.

Ale będzie zauważalna różnica w starcie... wtedy dodajesz więcej gazu... zużywając więcej paliwa
I niższe mpg
Więc tak, nie liczba oktanowa paliwa... ale operator
Przyczyna i skutek
 
#19 ·
Masz rację, ale
Spowoduje to spadek mpg
To jest turbosprężarka, która jest zaprojektowana do paliwa o wysokiej liczbie oktanowej. Paliwo o wysokiej liczbie oktanowej spala się wolniej. Otrzymasz mniejszą wydajność i mniejszą moc.

Jeśli jechałeś tylko na 87, brak zauważalnej zmiany mpg. Może 0,5 mpg... i stukanie z przedwczesnego zapłonu niszczącego silnik.

Ale będzie zauważalna różnica w starcie... wtedy mocniej wciskasz gaz... zużywając więcej paliwa
I niższe mpg
Więc tak, nie liczba oktanowa paliwa... ale operator
Przyczyna i skutek
 
#21 ·
Sugerowałbym, abyś poszukał w Internecie paliwa o wysokiej liczbie oktanowej, istnieje wiele mitów.
Teraz, gdy masz już EB od jakiegoś czasu, czy jeździsz na 87 oktanach? Instrukcja mówi, że jest to dopuszczalne

Nadal waham się, aby spróbować 87, ale przełączam się między średnią i wysoką liczbą oktanową

do każdego
Bardzo mnie interesuje, czy ktoś jeździł na 87 oktanach bez problemów. Mogę tylko kierować się Escape, które miałem wcześniej.. Miał problemy z 87
 
#22 ·
Używam 87 oktanów przez cały czas. Jeśli planuję holowanie, użyłbym paliwa o wyższej liczbie oktanowej. Mój Maverick XLT z pakietem 4K Tow i FX4 z bardziej agresywnymi oponami Falken Wildpeaks uzyskuje około 24 MPG na drogach górskich. Na autostradzie około 27 MPG. Działa świetnie na paliwie Sunoco, nigdy nie wlewałem podrobionego paliwa.
 
#25 ·
Dostaję 26.5. Podział 50/50. Maverick Lariat FX/4, pakiet holowniczy. Jeżdżę Maverickiem tak, jak jeździłem moim Challengerem, z werwą. Tylko nie na zakrętach, :LOL:. Ten Maverick waży tyle samo, co mój stary Challenger 3900-4000 funtów! Bardzo szczęśliwy tutaj!
 
#29 ·
Czy są właściciele ecoboost z aktualizacjami?

Jestem bardzo ciekawy, aby poznać kilka rzeczywistych liczb. Dodatkowe punkty dla każdego, kto zauważył poprawę po zainstalowaniu tuningu.
Szczerze mówiąc, nie wiem, co to jest tuning i jestem tylko w pewnym stopniu pewien, że mam EB. Ale w tej chwili patrzę na około 24 MPG przez cały okres eksploatacji, co obejmuje tysiące mil holowania i silną mieszankę miasta, autostrady i gór. Nie jestem pewien jak, ale właśnie zobaczyłem najwyższą w historii wydajność, jadąc przez Góry Skaliste, gdzie uzyskałem średnio 40 mpg na pełnym zbiorniku paliwa, głównie jadąc z prędkością około 70 przez cały czas. Przez Góry Skaliste. Z Denver.
 
#31 ·
Sam nie osiągam wspaniałych przebiegów. Częściowo dlatego, że Kolorado ma mnóstwo wzgórz. Częściowo dlatego, że mam opony terenowe. Częściowo dlatego, że zwykle jeżdżę bardzo łagodnie i przestrzegam ograniczeń prędkości, ale od czasu do czasu lubię mocno wcisnąć pedał gazu na światłach lub naprawdę wcisnąć go na wjeździe na autostradę.

Osiągam około 22-28 mpg na większości zbiorników paliwa. Nie sądzę, żebym kiedykolwiek uzyskał powyżej 30 na cały zbiornik - nigdy.

Eksperymentowałem z 87 bezołowiową benzyną beze etanolu, 87 do 10% etanolu i 91 do 10% etanolu.

Nie jestem pewien, czy widzę dużą różnicę. Myślę, że benzyna beze etanolu dała mi może dodatkowy mpg, może.
Tak, zawsze używam 87, chociaż następnym razem w Kolorado użyję 85, ponieważ myślę, że to naprawdę działa trochę lepiej. Największe straty w wydajności, jakie zauważyłem, to przyspieszanie, zwłaszcza ze startu, i opór wiatru. Nawet w wietrzny dzień zauważę, że mpg spada trochę. Albo holowanie jednej przyczepy w porównaniu do innej to zauważalna różnica w zależności od aerodynamiki. A potem wszystko powyżej 75 mil na godzinę zaczyna zmniejszać przebieg tylko trochę, wzgórza oczywiście na to wpływają, jak zauważyłeś, ale jak powiedziałem, to była jazda przez Kolorado. Zrobiłem to również ponownie, zaczynając w Reno, przechodząc przez Sierra, więc jazda pod górę oczywiście nie jest tak dobra, ale w połączeniu z jazdą w dół w zasadzie się wyrównują.
Opony jednak widzę, że na pewno też na to wpływają. Przez cały okres eksploatacji wciąż mam około 25
 
#38 ·
Kupiłem używaną hybrydę 23 z przebiegiem 8100 mil, więc pomyślałem, że jest już dotarta. Kiedy pierwszy raz ją dostałem, średnio spalała około 42 mpg w mieszanej jeździe. Wydaje się, że jest coraz lepiej, im więcej nią jeżdżę, obecnie mam na liczniku 10 250 mil. Dzisiaj zrobiłem pętlę o długości 105 mil i byłem zdumiony, że spaliła 52,5 mpg. Albo bardziej się dociera, albo uczy się mojego stylu jazdy i dostosowuje się do niego. Zatankowałem i przejechałem około 5 mil do domu i pokazuje 60+ mpg. 3-4 razy, kiedy tankowałem na tej samej stacji, pokazywał około 45 mpg, kiedy wracałem do domu.
 
#39 ·
Kupiłem używanego hybrydę 23 z przebiegiem 8100 mil, więc pomyślałem, że powinien być już dotarty. Kiedy go po raz pierwszy dostałem, średnio spalał około 42 mpg w jeździe mieszanej. Wydaje się, że jest coraz lepiej, im więcej nim jeżdżę, obecnie mam na nim 10 250 mil. Dzisiaj zrobiłem pętlę o długości 105 mil i byłem zdumiony, że spalił 52,5 mpg. Albo lepiej się dociera, albo uczy się mojego stylu jazdy i dostosowuje się do niego. Zatankowałem do pełna i przejechałem około 5 mil do domu i pokazuje 60+ mpg. Te 3-4 razy, kiedy tankowałem na tej samej stacji, pokazywał około 45 mpg, kiedy wracałem do domu.


WSZYSTKO zależy od Twojej prędkości; Znacznie niższa prędkość = znacznie wyższe MPG. Twoja podróż z 52,5 MPG musiała mieć mieszankę wyższych i niższych prędkości, z większą ilością niższych prędkości.

Mam 16 tys. mil na moim '23 i MPG było dość spójne od początku; nie wymaga docierania. Moje średnie MPG w całym okresie eksploatacji wynosi 42 (rzeczywiste, a nie wyższe obliczone na desce rozdzielczej).

W jedną podróż w obie strony o długości 140 mil uzyskałem 58 MPG. Było to głównie przy 45 MPH z Ft. Pierce do Melbourne, na wyspach barierowych A1A na poziomie morza z bardzo krótkimi odcinkami 50 i 55 MPH oraz niektórymi poniżej 45. Zajęło to 1 1/2 godziny zamiast godziny, gdybym pojechał autostradą, ale zaoszczędziłem sporo paliwa.

Kiedyś jeździłem 5 mil powyżej ograniczenia prędkości, ale teraz w mieście jeżdżę dokładnie z ograniczeniem prędkości, aby zmaksymalizować MPG.
 
#42 ·
Mam Forda Mavericka z 2025 roku z silnikiem ecoboost i jestem przy trzecim baku paliwa w niecały miesiąc posiadania i mam dopiero 700 mil przebiegu. Coś jest nie tak, ponieważ osiągam tylko około 15 mpg lub mniej. Jeżdżę głównie po mieście i nie wciskam gazu do dechy i staram się pamiętać, żeby przełączać na tryb eco przez większość czasu. Czy ktoś jeszcze ma problemy z modelem 2025?
 
#43 ·
Mam Forda Mavericka z 2025 roku z silnikiem ecoboost i jestem na trzecim baku paliwa w niecały miesiąc posiadania i mam dopiero 700 mil przebiegu. Coś jest nie tak, ponieważ osiągam tylko około 15 mpg lub mniej. Jeżdżę głównie po mieście i nie wciskam gazu do dechy i staram się pamiętać o przełączaniu na tryb eco przez większość czasu. Czy ktoś jeszcze ma problemy z 2025 rokiem? Osłona tonneau i używanie paliwa premium

Używaj zwykłego paliwa. Jeśli JAKIKOLWIEK silnik wymaga XX oktanów, używanie wyższego nie ma ŻADNEGO wpływu na osiągi ani zużycie paliwa, kosztuje mnóstwo dodatkowo i bardziej zanieczyszcza. To sytuacja przegrana-przegrana-przegrana.

Aby uzyskać znacznie lepsze zużycie paliwa, zwolnij, przyspieszaj powoli, hamuj delikatnie, dojeżdżaj do zatrzymań i czerwonych świateł, nawet jeśli są dość daleko. Ustaw tryb ECO.

Prawdopodobnie nie masz wskaźnika % mocy, ale w moim hybrydowym przyspieszam rutynowo z 20%. Nawet do prędkości autostradowych, ponieważ wjazdy są wystarczająco długie, aby nabrać prędkości przed wjazdem na właściwą autostradę. Mój średni przebieg na galon wynosi 42,5 na 22 621 mil przy około 50/50 milach autostradowych/miejskich.
 
#45 ·
Używam benzyny bez etanolu w moim EcoBoost od czasu, gdy go zabrałem do domu. W mojej okolicy są tylko dwie stacje, które oferują benzynę bez etanolu. Jedna to WaWa z 89 oktanami (3,59 USD/gal od piątku), a druga to firma naftowa, która sprzedaje benzynę 87 (3,59 USD/gal) i 93 (4,59 USD/gal) bez etanolu.

Regularnie używam benzyny 89 bez etanolu w moim Focusie z 2017 roku i Mavericku z 2023 roku. Oba średnio zużywają około 4 mil na galon więcej niż wersja 10%. Wczoraj zatankowałem Mavericka do pełna benzyną 93 oktanową. Był tylko w połowie pełny, więc nie będę wiedział, czy przebieg jest inny, dopóki zbiornik nie będzie pełny tylko 93.

Mój Maverick średnio zużywa 32,6 mpg w trybie normalnym w połączeniu na autostradzie / w mieście.
 
#46 ·
Używam benzyny bez etanolu w moim EcoBoost od czasu, gdy go zabrałem do domu. W mojej okolicy są tylko dwie stacje, które oferują benzynę bez etanolu. Jedna to WaWa z 89 oktanami (3,59 USD/gal od piątku), a druga to firma naftowa, która sprzedaje benzynę 87 (3,59 USD/gal) i 93 (4,59 USD/gal) bez etanolu.

Regularnie używam 89 benzyny bez etanolu w moim Focusie z 2017 roku i Mavericku z 2023 roku. Oba średnio zużywają około 4 mil na galon więcej niż wersja 10%. Wczoraj zatankowałem Mavericka do pełna 93 oktanami. Był tylko w połowie pełny, więc nie będę wiedział, czy przebieg jest inny, dopóki zbiornik nie będzie pełny tylko 93.

Mój Maverick średnio osiąga 32,6 mpg w trybie normalnym na autostradzie/w mieście.
Ale kosztuje to o ponad 10% więcej, więc nie warto go używać.
 
#49 ·
Jakie wyniki dotyczące oszczędności paliwa uzyskują ludzie w EcoBoost Mavericks? Czy jest to więcej/mniej/to samo, co liczby EPA? (22 mpg w mieście/29 mpg na autostradzie/25 mpg w połączeniu)
2025 XL AWD 2.0 Eco. Osiągnąłem 33 na autostradzie międzystanowej i 36 na zwykłych autostradach. Zazwyczaj około 28 na krótkich trasach/w jeździe po mieście. Jak dotąd jestem z tego zadowolony. Aha, i mam nakładkę kempingową z tyłu, więc to prawdopodobnie kosztuje mnie trochę na MPG.