Ford Maverick Forum banner

12 Volt stroom in de laadbak

2.4K views 9 replies 9 participants last post by  wilsomb341  
#1 ·
We hebben vorig jaar een 2024 Hybrid Maverick gekocht, gebaseerd op het model. Hij kwam niet met 12 Volt in de laadbak. Hij heeft gewoon een lege ruimte achter een plaat. Ford vertelt me dat ik pech heb. Heeft iemand een manier bedacht om 12 Volt in de laadbak toe te voegen?

#2 · (Edited)
Kan geen commentaar geven op een 2024, maar mijn 2022 zou de pigtails moeten hebben om verbinding te maken met de bedrading van de achterbank. Dat was niet zo, dus ik heb ze gekocht Bed wiring pigtails. Misschien kunt u in uw interieur kijken of ze ergens verborgen zijn. De mijne had ook geen kleine trechter!. Houd er rekening mee dat deze stroombronnen slechts voor 15 ampère zijn geclassificeerd.
Image

Toen heb ik een plaat toegevoegd om de pigtail op een stopcontact aan te sluiten. Er zijn veel webideeën over het toevoegen van stopcontacten aan de zijplaten.

Image

#4 ·
We kochten vorig jaar een 2024 Hybrid Maverick, gebaseerd op het model. Hij kwam niet met 12 Volt in de laadbak. Er was gewoon een lege ruimte achter een plaat.

Ford vertelt me dat ik pech heb. Heeft iemand een manier bedacht om 12 Volt in de laadbak toe te voegen??
Ik heb een 2023; mijn dealer vertelde me dat er twee draden zijn voor 12 VDC aan elke kant van de laadbak, afdekkingen voor de ruimtes, dicht bij de achterklep. De draden zijn waarschijnlijk naar beneden gevallen, de dealer vertelde me dat dat gebeurt tijdens verzendingen. Ik kon de draden vinden en ik heb een stopcontact geïnstalleerd en de draden aangesloten, een sigarettenaansteker-type stopcontact gebruikt. Werkt prima, gebruik het voor een elektrische koeler die werkt op 120vac of 12vdc. Slechts één stopcontact geïnstalleerd, aan de bestuurderskant.

#6 ·
Ik heb een 2023; mijn dealer vertelde me dat er twee draden zijn voor 12vdc aan weerszijden van de
bed, afdekkingen voor de ruimtes, dicht bij de achterklep. De draden zijn waarschijnlijk naar beneden gevallen,
de dealer vertelde me dat dit gebeurt tijdens verzendingen. Ik kon de draden vinden en ik
installeerde een stopcontact en sloot de draden aan, gebruikte een sigarettenaansteker-type stopcontact.
Werkt prima, gebruik het voor een elektrische koeler die werkt op 120vac of 12vdc. Alleen
een stopcontact geĂŻnstalleerd, aan de bestuurderskant.
Dat is precies waar ik het voor zou willen gebruiken... om mijn koelkast achterin aan te sluiten.

#9 ·
We kochten vorig jaar een 2024 Hybrid Maverick, gebaseerd op het model. Hij kwam niet met 12 Volt in de laadbak. Er was gewoon een lege ruimte achter een plaat.

Ford vertelt me dat ik pech heb. Heeft iemand een manier bedacht om 12 Volt in de laadbak toe te voegen??
Het kan losgeraakt zijn en naar beneden gevallen zijn, je kunt het mogelijk van onder de truck bij de wielkasten zien.