Ford Maverick Forum banner
21 - 40 of 51 Posts
Discussion starter · #23 ·
Heb mijn eerste Flexbed DIY gedaan.

Ik heb een gekerfde houten tuigage gemaakt, gewikkeld in buitenkleed om het surfboard van mijn dochter van links naar rechts te laten bewegen, een schuimrubberen kniebeschermer aan de voorkant van het bed met een inkeping om de punt van het board te beschermen en een elastisch koord achter de vinnen om te voorkomen dat het eruit valt!

Erg blij met de resultaten. We zullen zien hoe lang het standhoudt.

Net de frameloze Gentex-spiegel Advent ADVPMHL1LN gekocht en geïnstalleerd.

De installatie duurde slechts 5 minuten.

Deze specifieke spiegel is alleen Homelink en heeft geen automatische dim- of kompasfunctie, dus ik hoefde geen draden aan te sluiten, want hij heeft een ingebouwde batterij. Erg blij met de aankoop.

Image
Wordt hij er gewoon op geschroefd?

Discussion starter · #31 ·
Wow! I like that liner, can you post a link when you get a chance?
Ik heb de mijne gekocht bij AutoAnything.com, maar dit is de Ford-site listing:

Image
Ik heb een korte antenne geplaatst, voorruiten getint en RTR Tech6-wielen met standaardbanden. Maar gisteren heb ik AA-racks en een Smittybilt Overlander gen2 op mijn Lariat geïnstalleerd. Ik kreeg het idee voor het rek van @Jasonmlit(mavericktruckclub) en de tent van 4WP. Rek en tent kostten $1500 omdat ik de tent en rekken in de uitverkoop kreeg. Veel goedkoper dan de xtrusionoverland of iets dergelijks. Kan geen bed cover gebruiken met deze opstelling, maar de opening is zo klein dat er niet veel dingen gestolen kunnen worden en al onze kampeerspullen worden toch in containers opgeslagen.

Net de frameloze Gentex-spiegel Advent ADVPMHL1LN gekocht en geïnstalleerd.

De installatie duurde slechts 5 minuten.

Deze specifieke spiegel is alleen Homelink, zonder automatische dim- of kompasfunctie, dus ik hoefde geen bedrading aan te sluiten, want hij heeft een ingebouwde batterij. Zeer tevreden met de aankoop.

Image
Heb je een geïnstalleerde foto?

21 - 40 of 51 Posts