Ford Maverick Forum banner
21 - 40 of 55 Posts
Probeer te beginnen met het XL-model en voeg de opties toe die je leuk vindt. De AWD-aandrijving kost slechts $ 800 extra, dat lijkt me een goede deal! De XL EcoBoost AWD met alle specificaties die ik wilde, komt uit op $ 26.000. Je kunt de stalen wielen later altijd nog vervangen, maar dan krijg je wel de opties die je wilt. Plus zelfs een zonnedak.
De belangrijkste reden dat ik de xl-versie niet neem, is omdat deze niet met alto blue komt. Wat voor mij een dealbreaker is. Ik hou niet van de andere kleuren. Lol Ik denk dat ik gewoon diep in de buidel moet tasten. Het is echt niet zoveel meer geld lol eerlijk gezegd, als ik wacht tot het einde van het jaar om het te krijgen in plaats van in de herfst, kan ik het met AWD krijgen. Beslissingen, beslissingen.

Discussion starter · #22 ·
De belangrijkste reden dat ik de xl-versie niet neem, is omdat deze niet met alto blue komt. Wat voor mij een dealbreaker is. Ik hou niet van de andere kleuren. Lol Ik denk dat ik gewoon diep in de buidel moet tasten. Het is echt niet zoveel meer geld lol eerlijk gezegd, als ik wacht tot het einde van het jaar om het te krijgen in plaats van de herfst, kan ik het met AWD krijgen. Beslissingen, beslissingen.
Ja, ik ben het met je eens over de Alto Blue, maar ik zou kunnen leven met de Area 51-lak. De XL heeft verreweg mijn favoriete interieur, en het zou de afweging voor mij waard zijn, denk ik.

Ja, ik ben het met je eens over de Alto Blue, maar ik zou kunnen leven met de Area 51-verf. De XL heeft verreweg mijn favoriete interieur, en het zou de moeite waard zijn om te ruilen, denk ik.
Denk je dat de XLT op een gegeven moment met het XL-interieur zal komen? Ik vind het XLT-interieur wel mooi, maar ik heb geen hoop dat het blauwe plastic goed oud wordt. Ik weet niet waarom ze het zwarte interieur niet als optie kunnen aanbieden. Als ik de keuze had, zou ik het zwarte interieur, alto blue, ecoboost willen.

Discussion starter · #24 ·
Denk je dat de xlt op een gegeven moment met het xl-interieur komt? Ik hou wel van het xlt-interieur, maar ik heb geen hoop dat het blauwe plastic goed oud wordt. Ik weet niet waarom ze het zwarte interieur niet als optie kunnen aanbieden. Als ik de keuze had, zou ik het zwarte interieur, alto blauw, ecoboost willen.
Hier ook, dat zou ook mijn ideale configuratie zijn. Ik zou ook het FX4-pakket toevoegen. Hopelijk voegen ze in de toekomst meer opties toe. Ik denk dat ze op dit moment proberen de uitrustingsniveaus van elkaar te onderscheiden.

Ik heb gekeken naar liften voor de huidige bronco sport en vond iemand die een lift van 2 inch maakt en verschillende banden en wielen monteert. Dat is tot nu toe mijn plan. Oh en misschien een tune.
Geef het nog een paar maanden en ik weet zeker dat we iets van de grote merken zullen zien.

Trouwens, welkom!
Voeg uw voertuig toe aan The Ford Maverick Reservation Tracking List :)

Ik heb een 2010 SHO met een Ecoboost. Ik heb hem jaren geleden gemodificeerd, sindsdien hetzelfde gehouden en ben niet echt op de hoogte gebleven van nieuwere Ecoboost performance mods.
Is methanolinjectie nog steeds een ding?

Ik heb een 2010 SHO met een Ecoboost. Ik heb hem jaren geleden gemodificeerd, hem sindsdien hetzelfde gehouden en ben niet echt op de hoogte gebleven van nieuwere Ecoboost-prestatie-mods.
Is methanolinjectie nog steeds een ding?
Welkom @Lettuce_Thrower

Het is populair bij de Mustang-gemeenschap en zou hier ook tot op zekere hoogte kunnen gelden.
Welk Maverick-model krijg je?

Ik denk erover om dit thema te doen, en misschien wat tuning te doen om de hybride motor te gebruiken om de truck beter te lanceren voor een betere 0-100 km/u, maar ik kan alleen maar dromen tot ik het krijg
Image

Heeft iemand ideeën over hoe lang het duurt voordat de aftermarket een stage 1-tune voor de ecoboost levert? Aangezien de pk/koppel-cijfers bijna identiek zijn aan de Focus ST-toepassing van de motor, kan ik me niet voorstellen dat het moeilijk zou zijn om te produceren. Ik hoop eigenlijk dat er GEEN ST-variant van de truck komt, dan is de kans groter dat Ford Performance een tune met garantie aanbiedt.

21 - 40 of 55 Posts