Ford Maverick Forum banner

Na co najbardziej narzekasz w swoim Mavericku?

47K views 245 replies 104 participants last post by  Bigsarge  
#1 ·
Image


Przeważnie opinie na temat posiadania Mavericka są tutaj pozytywne. Zatem dla tych, którzy posiadają swoje Mavericki już od jakiegoś czasu i się nimi cieszą, jaka jest, jeśli w ogóle, Wasza najbardziej wyróżniająca się skarga na Waszego pickupa? Co, jeśli w ogóle, byście zmienili, gdybyście mogli?
 
#2 ·
Grzechotanie we wnętrzu doprowadza mnie do szału. Mam przejechane 923 mile i deska rozdzielcza regularnie grzechocze, a jeśli ktoś siedzi na siedzeniu pasażera, coś tam ciągle grzechocze. Głośniki grzechoczą, jeśli podkręcisz głośność powyżej 15. To tani pojazd, ale tak naprawdę nie. Mój xlt luxury kosztował ponad 30 tys. dolarów msrp! Kontrola jakości i być może lepsze wykonanie w większości plastikowego wnętrza, aby zminimalizować grzechotanie. Naprawdę, to moja jedyna skarga jak dotąd.
 
#23 ·
Grzechotanie we wnętrzu doprowadza mnie do szału. Mam przejechane 923 mile i deska rozdzielcza regularnie grzechocze, a jeśli ktoś siedzi na siedzeniu pasażera, coś tam ciągle grzechocze. Głośniki grzechoczą, jeśli podkręcisz głośność powyżej 15. To tani pojazd, ale tak naprawdę nie. Mój xlt luxury kosztował ponad 30 tys. dolarów msrp! Kontrola jakości i być może lepsze wykonanie w większości plastikowego wnętrza, aby zminimalizować grzechotanie. Naprawdę, to jedyna moja skarga jak dotąd.

Jeff
Mój model z 2022 roku ma grzechotanie w desce rozdzielczej w pobliżu przedniej szyby od czasu, gdy go kupiłem. Dealer chciał, żebym zostawił go u nich na kilka dni, żeby mogli go poszukać. Nie warto się z tym bawić, więc po prostu to ignoruję, kiedy się dzieje.
 
#25 ·
Farba jest bardzo cienka. Mam już małe odpryski kamieni na przednich błotnikach. Na szczęście kupiłem marker do farby od Forda, który zakrywa ślady. Powłoka ceramiczna, którą nałożyłem, również pomaga.
Dlatego kupiłem nałożoną przez dealera powłokę ochronną, która ma gwarantować lakier i wnętrze przez 7 lat, taniej niż powłoka ceramiczna z rynku wtórnego.
 
#13 ·
Wyłączanie głupich przypomnień o pasach bezpieczeństwa i przełączanie na tryb holowania lub wyłączanie automatycznego wyłączania/uruchamiania za każdym razem, gdy wsiadam. Technologia działająca przeciwko mnie! Blacha jest strasznie cienka. Mam nadzieję, że za tym wszystkim stoją dobre badania nad zabezpieczeniem przed rdzą... HA! Tak, jasne. Chyba moja maska nigdy nie zardzewieje...
 
#16 ·
Usuwanie głupich przypomnień o pasach bezpieczeństwa i przełączanie na tryb holowania lub wyłączanie automatycznego wyłączania/uruchamiania za każdym razem, gdy wsiadam. Technologia działa przeciwko mnie!
Blacha karoserii jest strasznie cienka. Mam nadzieję, że za tym wszystkim stoją dobre badania nad ochroną przed rdzą…… HA! Tak, racja. Chyba moja maska nigdy nie zardzewieje…
Usuwanie głupich przypomnień o pasach bezpieczeństwa i przełączanie na tryb holowania lub wyłączanie automatycznego wyłączania/uruchamiania za każdym razem, gdy wsiadam. Technologia działa przeciwko mnie!
Blacha karoserii jest strasznie cienka. Mam nadzieję, że za tym wszystkim stoją dobre badania nad ochroną przed rdzą…… HA! Tak, racja. Chyba moja maska nigdy nie zardzewieje…
Usuwanie głupich przypomnień o pasach bezpieczeństwa, masz na myśli dźwięk sygnału zapinania pasów? Wyłączyłem je w instrukcji
Image
 
#42 ·
Nie widzę końca maski. Jestem za niski i mam XL, więc nie mogę podnieść siedzenia. Kiedy parkuję na parkingu publicznym, nigdy nie podjeżdżam wystarczająco blisko, więc tył nie jest bezpieczny przed obcięciem, zwłaszcza gdy dwa samochody mijają się na przejściu.
Siedzenie się podnosi. Pompuje się je ręcznie. Sprawdź instrukcję obsługi online lub w aplikacji Ford. Musiałem obniżyć swoje. Ta sama dźwignia
 
#29 ·
Rysy na dole drzwi od wchodzenia i wychodzenia, okropne, mocne chwytanie układu hamulcowego i dziwne dźwięki klikania, gdy nie jestem w ciężarówce... W przeciwnym razie przyciąga wzrok!!! ☺
Hamulce chwytają? Dojeżdżam do czerwonych świateł, znaków stopu i zakrętów, a kiedy muszę trochę zahamować, robię to prawie zawsze w 100% regeneracji lub blisko tego, więc ani razu nie miałem chwytania hamulców.
 
#38 ·
Chciałbym, żeby był trochę szerszy niż mój Ranger z 2000 roku.
Maverick jest rzeczywiście o 2,3" szerszy. :cool:


 
#39 ·
Nie przeszkadza mi nadmiernie plastikowe wnętrze, jednak rysuje się o wiele, wiele za łatwo. I naprawdę, nie ma ku temu powodu; projektanci wybierają formowany "wzór", który ma "ostre krawędzie", zamiast bardziej zaokrąglonego, wykończenia w stylu kamyczków. Rozumiem, że nie chcieli robić wzoru ze sztucznej skóry, ale jestem zaskoczony, że nikt nie przeprowadził żadnych testów z wzorem, który wybrali, pod kątem trwałości. Ponownie, nie obchodzi mnie, czy panele drzwi lub deska rozdzielcza są z twardego plastiku (zamiast materiałów miękkich w dotyku), ale nie powinny tak łatwo się rysować i brudzić.
 
#40 ·
Nie przeszkadza mi nadmiernie plastikowe wnętrze, jednak rysuje się o wiele za łatwo. I naprawdę, nie ma ku temu powodu; projektanci wybierają formowany "wzór", który ma "ostre krawędzie", zamiast bardziej zaokrąglonego, wykończenia w stylu kamyczków. Rozumiem, że nie chcieli robić wzoru z imitacji skóry, ale jestem zaskoczony, że nikt nie przeprowadził żadnych testów z wzorem, który wybrali pod kątem trwałości. Znowu, nie obchodzi mnie, czy panele drzwi lub deska rozdzielcza są z twardego plastiku (zamiast materiałów miękkich w dotyku), ale nie powinny tak łatwo się rysować i brudzić.
Po 10 miesiącach i 7000 milach nie mam żadnych zadrapań. (y)
 
#46 ·
Po 13 miesiącach i 14 500 milach jest kilka zadrapań wewnątrz i na zewnątrz, ale to ciężarówka, jest używana jako ciężarówka, przejadę nią 100 000 mil i sprzedam jako używaną ciężarówkę, nie próbuję celowo jej porysować, ale tak się dzieje, drzwi po stronie pasażera mojej żony obijają moje drzwi, w garażu się to zdarza, przestań się tym przejmować.
 
#49 ·
Nie wiem, na których siedzeniach siedzicie!! Przedni drążek to oś x do przodu i do tyłu. Boczna dźwignia pozioma to oś y w górę i w dół. A boczna dźwignia pionowa reguluje pochylenie siedzenia. Sprawdź w instrukcji lub online lub na filmach na YouTube. W XL. Zasadniczo tak, jak większość samochodów działa od wielu, wielu lat. Przestańmy z tym szaleństwem. Spróbujcie wyglądać jak wszechwiedzący w bardziej technologicznym obszarze osiągów samochodu. To wam lepiej posłuży.
 
#83 ·
Nie wiem, na których siedzeniach siedzicie!! Przedni drążek to oś x do przodu i do tyłu. Boczna dźwignia pozioma to oś y w górę i w dół. A boczna dźwignia pionowa reguluje pochylenie oparcia siedzenia. Zajrzyj do instrukcji lub online lub na filmach na YouTube. W XL. Zasadniczo tak, jak większość samochodów działa od wielu, wielu lat. Przestańmy z tym szaleństwem. Spróbujcie wyglądać jak cholerni wszystkowiedzący w bardziej zaawansowanym technologicznie obszarze osiągów samochodu. To wam lepiej posłuży.
Z to faktycznie góra / dół, Y to poprzecznie do samochodu.
 
#50 ·
System napełniania paliwem bez korka. Miałem trochę benzyny w 5-galonowym pojemniku i próbowałem wlać ją do tego małego, śmiesznego lejka awaryjnego, który Ford dołącza do ciężarówki. Niemożliwe. Ponadto żaden z moich lejków (4 z nich) nie pasował do szalonej szyjki wlewu Forda. Myślę, że przez wszystkie lata mogłem zgubić jedną nakrętkę. To przypadek nadmiernego inżynierowania czegoś, co tego nie potrzebowało (nawiasem mówiąc, jestem inżynierem, a moja żona od czasu do czasu oskarżała mnie o to). Być może nie wyjaśniłem tego zbyt dobrze, więc wyjmij ten lejek, zanim go potrzebujesz, i włóż go do rury wlewowej. Jeśli kiedykolwiek będziesz musiał zdobyć kanister benzyny, upewnij się, że jest on wyposażony w wylewkę, a nie tylko otwarty kanister do nalewania.
 
#212 ·
System napełniania paliwem bez korka. Miałem trochę benzyny w 5-galonowym pojemniku i próbowałem wlać ją do tego małego, śmiesznego lejka awaryjnego, który Ford dołącza do ciężarówki. Niemożliwe. Ponadto żaden z moich lejków (4 z nich) nie pasował do szalonej szyjki wlewu Forda. Myślę, że przez wszystkie moje lata może zgubiłem jedną nakrętkę. To przypadek nadmiernego inżynierii czegoś, co nie było potrzebne (nawiasem mówiąc, jestem inżynierem, a moja żona od czasu do czasu oskarżała mnie o to). Może nie wyjaśniłem tego zbyt dobrze, więc wyjmij ten lejek, zanim go potrzebujesz, i włóż go do rury wlewowej. Jeśli kiedykolwiek będziesz musiał zdobyć kanister benzyny, upewnij się, że jest on wyposażony w wylewkę, a nie tylko otwarty kanister do nalewania.
Na szczęście w ciągu 55 lat nie zabrakło mi benzyny ani nie musiałem brać benzyny z kanistra... może po prostu mam szczęście ;)